bir kafes
iki
kişi
herşey
çok güzel
biraz
sonra
üst
katlar
da
doldu
taştı
da
en
son
birbirini
yiyen
iki
kişi
kaldı
kafeste...
ölmek için
çırpınan
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

bir kafes
iki
kişi
herşey
çok güzel
biraz
sonra
üst
katlar
da
doldu
taştı
da
en
son
birbirini
yiyen
iki
kişi
kaldı
kafeste...
ölmek için
çırpınan