gözyaşları...
anneciğim
babacığım
bi de
atla
kırık
plakların
üstünden
samimiyet
sizliğin
sırıtıyor...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

gözyaşları...
anneciğim
babacığım
bi de
atla
kırık
plakların
üstünden
samimiyet
sizliğin
sırıtıyor...