hadi
gel
barışalım
küs
gitmeyelim
birbirimize
didinip
durduk
satır
satır
kan
ter
içinde
üzgünüz...
de
neyse
bitti
bitecek
sürgünümüz...
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
.

hadi
gel
barışalım
küs
gitmeyelim
birbirimize
didinip
durduk
satır
satır
kan
ter
içinde
üzgünüz...
de
neyse
bitti
bitecek
sürgünümüz...