hadi
gel
barışalım
küs
gitmeyelim
birbirimize
didinip
durduk
satır
satır
kan
ter
içinde
üzgünüz...
de
neyse
bitti
bitecek
sürgünümüz...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
.

hadi
gel
barışalım
küs
gitmeyelim
birbirimize
didinip
durduk
satır
satır
kan
ter
içinde
üzgünüz...
de
neyse
bitti
bitecek
sürgünümüz...