ne güzelmiş
böyle takılmak
herkesin
yüzüne yüzüne
haykırıp
hiç duyulmamak
ilk defâ
duydum
sessizliğimi
kendimin
o bile
rahatsız
kuru
gürültüm
benim
tutuştun
tutuşacan
tutuş da
kurtulalım
yanasın
yanalım...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

ne güzelmiş
böyle takılmak
herkesin
yüzüne yüzüne
haykırıp
hiç duyulmamak
ilk defâ
duydum
sessizliğimi
kendimin
o bile
rahatsız
kuru
gürültüm
benim
tutuştun
tutuşacan
tutuş da
kurtulalım
yanasın
yanalım...