"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Tabiatım Böyle

.

yazı resim

yalanların peşinden
yarasız beresiz
karnım tok
sırtım pek
yürümek varken

gerçeğin peşinde
düştüm kalktım
iblis le

ellerim
yüzüm
gözüm
dizlerim

yara bere
içinde...

çelindi
kalbim de
zaman zaman

pes etmedim

ölümüne...

Yorumlar

Başa Dön