İddetini ödediğim hey gidi dünya!
Eğirmiyorum dertleri
Mehir biçtiğin bir yudum, mutluluksa mutluluk
Uzattım ellerimi
Gönül rızanla versen diyorum
Ne sen benden ileri
Ne de ben senden geri

"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
Hey gidi dünya!

İddetini ödediğim hey gidi dünya!
Eğirmiyorum dertleri
Mehir biçtiğin bir yudum, mutluluksa mutluluk
Uzattım ellerimi
Gönül rızanla versen diyorum
Ne sen benden ileri
Ne de ben senden geri