yarısı
baygın
geçer
hayat
ayıklığım
aşktandı
kalbimi
attıranın
kalbini
çok kırdım
uykuda
geçsin gitsin
diğer yarım
aygın
baygın....
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

yarısı
baygın
geçer
hayat
ayıklığım
aşktandı
kalbimi
attıranın
kalbini
çok kırdım
uykuda
geçsin gitsin
diğer yarım
aygın
baygın....