bence
de
dönemez
artık
buradan
dünya
yuvarlanıp
gidecek
döne
döne
cehenemin
dibine...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

bence
de
dönemez
artık
buradan
dünya
yuvarlanıp
gidecek
döne
döne
cehenemin
dibine...