bence
de
dönemez
artık
buradan
dünya
yuvarlanıp
gidecek
döne
döne
cehenemin
dibine...
"Yarınlar, bugünün dünleri gibidir; sadece biraz daha pahalı." - George Bernard Shaw"

bence
de
dönemez
artık
buradan
dünya
yuvarlanıp
gidecek
döne
döne
cehenemin
dibine...