"Bu saatte hala uyanık olanların ya derdi büyük, ya da ertesi günün derdi hiç bitmeyecek." - Dorothy Parker (kurgusal)"

yazı resim

umut et ve sev dünyayı...
çünkü; sevmek güzelliktir,
çünkü; sevmek zerafet inceliktir, çünkü; sevmek koca yürekliliktir, yüce gönüllülüktür,
çünkü: sevmek barıştır kardeşliktir, umudu yeşertmektir.
çünkü sevmek; gerçekliktir
kalmayalım zifire gebe,
doğuralım güneşi...
haydi serelim sevgimizi gökyüzüne, mavi - yeşil sevdaya dönsün evren...

Yorumlar

Başa Dön