Cemre düşecekmiş havaya.
Bedenimiz ısınacak,
Dünya güzelleşecekmiş.
Ne güzel, ne güzel.
Zemheride yediğimiz soğukları unutmuş gibi...

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Ah ne güzel.

Cemre düşecekmiş havaya.
Bedenimiz ısınacak,
Dünya güzelleşecekmiş.
Ne güzel, ne güzel.
Zemheride yediğimiz soğukları unutmuş gibi...