"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

yazı resim

sevgilim!..
annem biraz Fahriye ablaya benzerdi
ben de aynısı
oğlanlara pişttt eder
beğendiğini koluna takardı!.
daha da olmadı
bir kenara çekip
verdikleri gülü koklardı!.
seni alacağım diyorsun ya
bunları hesapladın mı!..

Yorumlar

Başa Dön