sevgilim!..
annem biraz Fahriye ablaya benzerdi
ben de aynısı
oğlanlara pişttt eder
beğendiğini koluna takardı!.
daha da olmadı
bir kenara çekip
verdikleri gülü koklardı!.
seni alacağım diyorsun ya
bunları hesapladın mı!..

"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"
"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"

sevgilim!..
annem biraz Fahriye ablaya benzerdi
ben de aynısı
oğlanlara pişttt eder
beğendiğini koluna takardı!.
daha da olmadı
bir kenara çekip
verdikleri gülü koklardı!.
seni alacağım diyorsun ya
bunları hesapladın mı!..