tüneli yapan
dört dudak
iki ağız!..
girdik tünele
gidiyoruz
ışığa varacağız!..
hadi beh!..
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

tüneli yapan
dört dudak
iki ağız!..
girdik tünele
gidiyoruz
ışığa varacağız!..
hadi beh!..