Yanında olsam alırdım ellerini ellerime.
Sırf sen üşüme diye.
O güzel gözlerine uzun uzun bakardım.
Yalnız olmadığını bil diye.
Çayı ben demlerdim,
Şekeri sen atardın.
Karıştırmaya gerek yoktu,
Senin sıcaklığında erirdi herşey...
Agâh GÜNER
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Yanında olsam alırdım ellerini ellerime.
Sırf sen üşüme diye.
O güzel gözlerine uzun uzun bakardım.
Yalnız olmadığını bil diye.
Çayı ben demlerdim,
Şekeri sen atardın.
Karıştırmaya gerek yoktu,
Senin sıcaklığında erirdi herşey...
Agâh GÜNER