Yanında olsam alırdım ellerini ellerime.
Sırf sen üşüme diye.
O güzel gözlerine uzun uzun bakardım.
Yalnız olmadığını bil diye.
Çayı ben demlerdim,
Şekeri sen atardın.
Karıştırmaya gerek yoktu,
Senin sıcaklığında erirdi herşey...
Agâh GÜNER
"Yarınki gazeteler bugünkülerden daha az okunacak, çünkü yarın ben ölmüş olacağım." - Mark Twain"

Yanında olsam alırdım ellerini ellerime.
Sırf sen üşüme diye.
O güzel gözlerine uzun uzun bakardım.
Yalnız olmadığını bil diye.
Çayı ben demlerdim,
Şekeri sen atardın.
Karıştırmaya gerek yoktu,
Senin sıcaklığında erirdi herşey...
Agâh GÜNER