Hiç gitmeyecek gibi sevdim,
Hiç sevmemiş gibi gitti.
Kimse bir daha yanmasın,
Vasiyetimdir,
Benden sonra kimse aşık olmasın...
Agâh GÜNER
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Hiç gitmeyecek gibi sevdim,
Hiç sevmemiş gibi gitti.
Kimse bir daha yanmasın,
Vasiyetimdir,
Benden sonra kimse aşık olmasın...
Agâh GÜNER