Güzelliğin hoşluğun.
Yüreğimdedir boşluğun.
Sabahında bir kuşluğun,
Buldum seni ben.
Güneş daha doğmadan,
Uykulardan uyandıran.
Elif gibi durduran,
Ateşindir yüreğimi yakan...
Agâh GÜNER
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Güzelliğin hoşluğun.
Yüreğimdedir boşluğun.
Sabahında bir kuşluğun,
Buldum seni ben.
Güneş daha doğmadan,
Uykulardan uyandıran.
Elif gibi durduran,
Ateşindir yüreğimi yakan...
Agâh GÜNER