İLLAKİ..
Bir de kahve olsa diyorsun hani
Yaşamak zor değil deme ölürüm
Umut var ise
Ve de muhabbet
İllaki dost
İllaki dost
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
İLLAKİ..
Bir de kahve olsa diyorsun hani
Yaşamak zor değil deme ölürüm
Umut var ise
Ve de muhabbet
İllaki dost
İllaki dost