"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Davista ile Sohbet... V

yazı resim

-Davista:
-Buyur Hanım
-Duydunmu?Liboş takımı gitti gidiyor
Sonra Postallı Cunta gitti gidiyor..
Şimdi;Beyaz Türklerle,Beyaz Kürtler gidiyor
-Kim gelecek peki Hanım?
-Normal Türkiyeliler gelecek sonra;
Eşitlik,Kardeşlik ve Özgürlük ve Umut
-Hadi Hayırlısı Hanım

Yorumlar

Başa Dön