"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
Yakıyor / Bu sevdanın adı yok / Yoksa
Duygu Seli bana göre sizce anlamlı mı bilmem
yazmak istemiyorum
şiir
sadecece duygularımı yazdım ne kadar edebi bilmiyorum
Bilmiyorum bilen varsa söylesin