Hayatımız?
Ömür uzun olduğu sürece mi yaşama anlam katar, yoksa yaşanmış anlarımız çoğaldıkça mı, yoksa yaşamak istediğimiz olgu mu bizi gerçeğe götürür, tutunmak istediğimiz hayata...
"Yarınlar, bugünün dünleri gibidir; sadece biraz daha pahalı." - George Bernard Shaw"