"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Gökhan Er

Hüzün Tacı

Ağır ağır taşıdın; çatlayan duygularıma, / Bir damlacık muhabbet-i aşkını!.. /

Nida. ,!

Karanlığa meydan okur da sessiz feryadım! / Kendi kendine yanıp söner; tezat yaşantım.

Başa Dön