"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Yürüyalnızlık

yazı resim

yürüyalnızlık
orta demli bir çaya

yürü
nefret dolu dilenciye

yürüyalnızlık
yalanlara
bazen de gözyaşlarına

yürüyalnızlık
sancısız bir yaprak düşümüne
yürü
habersizce...

Yorumlar

Başa Dön