yavaşça
es de gel
savurmadan
kırmadan
yeni filizlenmiş
cılız
savunmasız
umutlarımı...
vazgeçtim...
boran da olsan
gel...
bir ben daha
kalmadı
filizlenmeye...
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

yavaşça
es de gel
savurmadan
kırmadan
yeni filizlenmiş
cılız
savunmasız
umutlarımı...
vazgeçtim...
boran da olsan
gel...
bir ben daha
kalmadı
filizlenmeye...