gece hüznünü en derinlere atar
boşluğun gibi
hangi hançer daha derin batar
yokluğun gibi
sevda ki yüce dağlar aşırır
kalp bir aşktayken yol şaşırır
hangi mekan tenhalığa düşürür
yokluğun gibi
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
gece hüznünü en derinlere atar
boşluğun gibi
hangi hançer daha derin batar
yokluğun gibi
sevda ki yüce dağlar aşırır
kalp bir aşktayken yol şaşırır
hangi mekan tenhalığa düşürür
yokluğun gibi