"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

yazı resim

Hiçbir şeyin yoktu önemi,
Işıl ışıl gözlerin vardı.
Ellerin vardı, üşümüş,
Yumuşak ve narin.
Önemi yoktu işte başka şeylerin.
Yakabilirdim dünyayı mesela,
Yiyebilirdim yasak elmayı bile
Cennetim sen ol diye.
Seyfi Altındiş

Yorumlar

Başa Dön