"Hayat, bir kitabın en saçma bölümü gibidir; sonunu merak edersin ama bir türlü anlam veremezsin." - Franz Kafka"

ve Bitti...

yazı resim

Her şey gider
Her şey...
Herkes terkedilir hikayenin sonunda.
Ve yapayalnız kalınır
Bir masanın başında
Bir hayale kapılır
Uyandığı da bir rüya

Yorumlar

Başa Dön