yol
aynıdır
gittiği yerden döner insan...
yani
yalnızlık yürür
her zaman...
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
yol
aynıdır
gittiği yerden döner insan...
yani
yalnızlık yürür
her zaman...