"Bu saatte hala uyanık olanların ya derdi büyük, ya da ertesi günün derdi hiç bitmeyecek." - Dorothy Parker (kurgusal)"

Uzaylıyım

Tüm kötüler için...

yazı resim

Ben hiç başkasını üzmemek için kendini üzeni görmedim.

Hiç yalan söylemeyen görmedim.

Yardıma koşanları,

Başkası için kendini feda edenleri,

Yalnız kaldığında duvarlarla konuşanları,

Göz yaşlarına dayanamayanları,

Kırılınca başkalarını üzmemek için uyuyanları,

Hiç görmedim.

Hayır!

Kör değilim.

Kötü değilim.

Üzemedim kimseyi.

İnsan olamadım.

Evet!

Artık ben bir uzaylıyım.

Yorumlar

Başa Dön