Gitti giden,
Kaldı keşkeler bugüne, yarına.
Yaşanmamış ne varsa...
Kahrım yok kimseye,
Bundan sonraya...
Elde var hayat...
Umudum var,
Nefesim var.
Soluğunu hissetmeden,
Ölmeyeceğim.
Seyfi Altındiş

"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Gitti giden,
Kaldı keşkeler bugüne, yarına.
Yaşanmamış ne varsa...
Kahrım yok kimseye,
Bundan sonraya...
Elde var hayat...
Umudum var,
Nefesim var.
Soluğunu hissetmeden,
Ölmeyeceğim.
Seyfi Altındiş