Burada oturmuş
hayatımın bir kısmını
bir terliğe bakarak geçiriyorum.
Tüyler var üzerinde...
Annem almıştı...
Kim bilir kaça?
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Burada oturmuş
hayatımın bir kısmını
bir terliğe bakarak geçiriyorum.
Tüyler var üzerinde...
Annem almıştı...
Kim bilir kaça?