İstememiştim ben;
Yalnız kalmayı,
Geceler boyu ağlamayı,
Ama oldu işte bir kere.
Ne yapayım şimdi?
Sevmeyeyim mi seni?
Şunu unutma ki,
Vazgeçebilecek olsaydım eğer
Sevemezdim zaten seni.
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Ne yapayım şimdi? / Sevmeyeyim mi seni?
İstememiştim ben;
Yalnız kalmayı,
Geceler boyu ağlamayı,
Ama oldu işte bir kere.
Ne yapayım şimdi?
Sevmeyeyim mi seni?
Şunu unutma ki,
Vazgeçebilecek olsaydım eğer
Sevemezdim zaten seni.