Sen
Yaşamımın harcı,
Var oluş sebebim.
Dallarına su yürümüş bir ağacın
Bahara çıkabilme nedeni.
Çekip gitme dünyamdan.
Güneşi taşıyacak ovalarım var daha.
Sakın kayıp gitme ayaklarımdan
Ayak basacak yerim
Yok senden başka.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Sen Yaşamımın harcı, Var oluş sebebim.
Sen
Yaşamımın harcı,
Var oluş sebebim.
Dallarına su yürümüş bir ağacın
Bahara çıkabilme nedeni.
Çekip gitme dünyamdan.
Güneşi taşıyacak ovalarım var daha.
Sakın kayıp gitme ayaklarımdan
Ayak basacak yerim
Yok senden başka.