Yaşıyor o, rüyalarımda
Haykırıyor gerçeği:
''Kimse olmayacak hayatında,
Yalnız sen ve ben.''
Hak vermemek elde değil Aşk' a.
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Yalnızlığı yaşayıp Aşk' a bağlananlara, Aşk' a aşık olmaya aşık olanlara yazdım bunu.
Yaşıyor o, rüyalarımda
Haykırıyor gerçeği:
''Kimse olmayacak hayatında,
Yalnız sen ve ben.''
Hak vermemek elde değil Aşk' a.