Dur ve bak haline zamanın varken pişman olmaya;
Çünkü pişmanlıkların en kötüsü hiç pişman olmamaktır.
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Dur ve bak haline zamanın varken pişman olmaya;
Çünkü pişmanlıkların en kötüsü hiç pişman olmamaktır.