Ölümü hiç tatmadım ben...
Tadımlık da değilmiş zaten...
Ne minareden yayılan sâlâ
Ne tek kişilik bir musalla...
El üstünde tutulmak
İltifatlarsa sağanak sağanak...
Ölümü hiç tatmadım ben...
Tadımlık da değilmiş zaten...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Uyumamış birine, hiç rüya sorulur mu??
Ölümü hiç tatmadım ben...
Tadımlık da değilmiş zaten...
Ne minareden yayılan sâlâ
Ne tek kişilik bir musalla...
El üstünde tutulmak
İltifatlarsa sağanak sağanak...
Ölümü hiç tatmadım ben...
Tadımlık da değilmiş zaten...