Cemre düşecekmiş havaya.
Bedenimiz ısınacak,
Dünya güzelleşecekmiş.
Ne güzel, ne güzel.
Zemheride yediğimiz soğukları unutmuş gibi...

"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Ah ne güzel.

Cemre düşecekmiş havaya.
Bedenimiz ısınacak,
Dünya güzelleşecekmiş.
Ne güzel, ne güzel.
Zemheride yediğimiz soğukları unutmuş gibi...