gelme hayal-i hüsran olur
gecem günüme düşman
doğduğuna bin pişman
anlaşılmaz yalnızlığım...
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
hayal-i hüsran...
gelme hayal-i hüsran olur
gecem günüme düşman
doğduğuna bin pişman
anlaşılmaz yalnızlığım...