Hani çok güzel öğretmiştim sevmeyi yüreğime?
Öyle demiştiniz?
Siz söylemiştiniz?
Bakın küçücük kaldım kocaman bir boşlukta
Yapabildiğim tek şey ölmek.
Elleri diyorum ellerindeyken bir yüreği kararmışın
Mümkün müdür sevmek?
"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
Hani çok güzel öğretmiştim sevmeyi yüreğime?
Öyle demiştiniz?
Siz söylemiştiniz?
Bakın küçücük kaldım kocaman bir boşlukta
Yapabildiğim tek şey ölmek.
Elleri diyorum ellerindeyken bir yüreği kararmışın
Mümkün müdür sevmek?