Hani çok güzel öğretmiştim sevmeyi yüreğime?
Öyle demiştiniz?
Siz söylemiştiniz?
Bakın küçücük kaldım kocaman bir boşlukta
Yapabildiğim tek şey ölmek.
Elleri diyorum ellerindeyken bir yüreği kararmışın
Mümkün müdür sevmek?
"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"
"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"
Hani çok güzel öğretmiştim sevmeyi yüreğime?
Öyle demiştiniz?
Siz söylemiştiniz?
Bakın küçücük kaldım kocaman bir boşlukta
Yapabildiğim tek şey ölmek.
Elleri diyorum ellerindeyken bir yüreği kararmışın
Mümkün müdür sevmek?