"Yer yüzü
Hatta gökyüzü
Benim" dedi adam...
"Ya kuşlar, ya kuşlar"
Dedi çocuk
"Bir uçtan bir uca"
Dedi adam
"Yapma be amca"
Dedi çocuk
"Gökkuşağı hiç zaptolur mu?..."
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
"Yer yüzü
Hatta gökyüzü
Benim" dedi adam...
"Ya kuşlar, ya kuşlar"
Dedi çocuk
"Bir uçtan bir uca"
Dedi adam
"Yapma be amca"
Dedi çocuk
"Gökkuşağı hiç zaptolur mu?..."