Ne zaman niyetlensem bir bardak çaya,
Sabah serinliğinde çiy düşüyor,
Arkamı dönsem geç kalıyorum,
Tüm ağırlığıyla akşam olmuş,
Masama koyduğum şarap nerde ?
Uzatmış ayaklarını güneş içiyor .
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
akşamın şarap ve güneşle uyumu gelince aklıma...
Ne zaman niyetlensem bir bardak çaya,
Sabah serinliğinde çiy düşüyor,
Arkamı dönsem geç kalıyorum,
Tüm ağırlığıyla akşam olmuş,
Masama koyduğum şarap nerde ?
Uzatmış ayaklarını güneş içiyor .