"Keşke insanların ruhları ile birlikte bedenleri de yok olsaydı. O zaman en sevdiklerimizi kaybetmek belki de bu kadar acı verici olmazdı" dedi Yağmur ve ağlamaya devam etti.

"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Bir değil pek çok anlam yüklü bir "kısa kısa öykü"...triple entendre...nam-ı diger tevriye

"Keşke insanların ruhları ile birlikte bedenleri de yok olsaydı. O zaman en sevdiklerimizi kaybetmek belki de bu kadar acı verici olmazdı" dedi Yağmur ve ağlamaya devam etti.