"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Karanlıkta Bir Ben

uykusuz bir devlet yurdu gecesi saat 03:43 yeter söyletme beni...

yazı resim

yine serseri mayın gibi düştün geceme
şiirim sensiz, kalemim sensiz, gözyaşım sensiz
ve günlerim sensiz ve gecelerim
ve çekilmez oluyor düşüncelerim
çekip gitmekten
ölüp bitmekten dem vuruyor
sonra tükeniyor sızısı karanlığın
karanlıkta bir 'ben' kalıyor
bir de yaralı özlemlerim...

Yorumlar

Başa Dön