"Bu saatte hala uyanık olanların ya derdi büyük, ya da ertesi günün derdi hiç bitmeyecek." - Dorothy Parker (kurgusal)"

Kapılar

ne çok kapımız vardır değil mi? tıklar dururuz açılmasa bile!

yazı resim

sevgi kapım açıktır;
elini ver,elimi tut diye...

gönül kapım açıktır;
içine dal,beni al diye...

dost kapım açıktır;
derdini unut,derdimi uyut diye...

aşk kapım açıktır;
gülünü ver, gülümü der diye...

arkadaşlık kapım açıktır;
yanıma gel,beni böl diye...

saygı kapım açıktır;
yolunu bul, yoluma kat diye...

ömür kapım açıktır;
benimle doğ, benimle öl diye...

unuttum kapattıklarımı!...
sadece sana söylüyorum,
bil diye...

Yorumlar

Başa Dön