Kalp bir kere sevmeye görsün
Neyi düşünse o neye baksa o
Toplanır dünyanın derdi başına
Bölünse parçalansa çıksa o
Savursa rüzgarında dert etmez
Gözlerinden öteye bir adım gitmez
Kül olur duman olur bitmez
Yine de vazgeçer mi yaksa o
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Kalp bir kere sevmeye görsün
Neyi düşünse o neye baksa o
Toplanır dünyanın derdi başına
Bölünse parçalansa çıksa o
Savursa rüzgarında dert etmez
Gözlerinden öteye bir adım gitmez
Kül olur duman olur bitmez
Yine de vazgeçer mi yaksa o