Yağmur bile iz bırakır
Yere düştükten sonra.
İşte sen de dünyada,
Bir iz bırakmalısın.
Eğer
Senden geriye
Bir iz kalmayacaksa,
Dünyada ha yaşamış
Ha hiç yaşamamışsın.
"Yazmak, bir hayaletle güreşmek gibidir; kazansan bile, kollarında hep o soğukluk kalır." - Stephen King"
"Yazmak, bir hayaletle güreşmek gibidir; kazansan bile, kollarında hep o soğukluk kalır." - Stephen King"
Yağmur bile iz bırakır,yere düştükten sonra
Yağmur bile iz bırakır
Yere düştükten sonra.
İşte sen de dünyada,
Bir iz bırakmalısın.
Eğer
Senden geriye
Bir iz kalmayacaksa,
Dünyada ha yaşamış
Ha hiç yaşamamışsın.