"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"

İllaki Olacak

yazı resim

Beni,
Ne kadar
İhanet mangasının karşısına
Diksen de;
Ne kadar
İhanet mangasının kurşunlarıyla
İnfaz etsen de.
Aşkımız;
Hep yanımda, benimle.
Ölüm,
Ben tanıdığı kadar,
Seni de tanıyor.
Bana
"geç kardeşim" deyip,
Sana da selamlarını gönderiyor.....

Yorumlar

Başa Dön