Hayaline sarılmak…
Yokluğunla uyanmak…
Her sabah aynı acıyı yaşamak...
Herşeye rağmen, yine de güzel!…
21 Eylül 1998 / İstanbul
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Hayaline sarılmak… / Yokluğunla uyanmak… / Her sabah aynı acıyı yaşamak... / Herşeye rağmen, yine de güzel!…
Hayaline sarılmak…
Yokluğunla uyanmak…
Her sabah aynı acıyı yaşamak...
Herşeye rağmen, yine de güzel!…
21 Eylül 1998 / İstanbul