"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Heyşeye Rağmen

Hayaline sarılmak… / Yokluğunla uyanmak… / Her sabah aynı acıyı yaşamak... / Herşeye rağmen, yine de güzel!…

yazı resim

Hayaline sarılmak…

Yokluğunla uyanmak…

Her sabah aynı acıyı yaşamak...

Herşeye rağmen, yine de güzel!…

21 Eylül 1998 / İstanbul

Yorumlar

Başa Dön