"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Güneşinde Amasya

Elmadan Amasyaya..şiir ve tarih buluştu !

yazı resim

Elmayı çok seviyorum,
Elma ağaçlarını da.
Ne çok elma verdi bu yaz!
Bütün elmaları,
Bütün elma ağaçlarını
Nasıl sevdiğimi bilmiyorsunuz !
Ama ben biliyorum,
Amasya deyin bana !
Onu içimde büyütüyorum,
Gölgesinde ben büyüdüm,
Güneşinde Amasya !

Yorumlar

Başa Dön