Kalbimde en derin bir acısın
Uykuyu unutan gecemde
Senin için yalnız bir duayım
Güneşe açılan penceremde
Şehirler içinden geçiyorum
Dilim varmıyor unutmaya seni
Yolum üzre çıkana dek
Yaşayacağım bu cehennemi
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
Kalbimde en derin bir acısın
Uykuyu unutan gecemde
Senin için yalnız bir duayım
Güneşe açılan penceremde
Şehirler içinden geçiyorum
Dilim varmıyor unutmaya seni
Yolum üzre çıkana dek
Yaşayacağım bu cehennemi