"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

yazı resim

Korkarım tutamam elini gecelerin
Beni bu şehirde bırakma tuzaklara
Bir umut vermeyecek mi hala gözlerin
Ya sen gel ya ben gideyim uzaklara

Yanıyor içimde sensiz kalan şehir
Yüreğim soluyor duman ve zehir
Eğlemiyor beni artık ne şarkı ne şiir
Ya sen gel ya ben gideyim uzaklara

Yorumlar

Başa Dön