"Yazarlar, tanrıların kalemleri değil, kendi cehennemlerinin mürekkep damarlarıdır." - Stephen King (kurgusal olarak)"

Geliverdi Çağrısız

ne töre tanıdı / ne yasak / ne ayıp!... / canevimde canım oldu...

Yorumlar

Başa Dön